joi, 31 martie 2016

Cum să fii un bun manager. Sfaturile unui trainer NATO şi NASA: „Atunci când cineva pleacă dintr-o companie, de cele mai multe ori pleacă din cauza şefului“


Desi articolul de mai jos nu este despre bibliotecari si managerii de biblioteci, adevarurile exprimate se regasesc - din nefericire - la tot pasul in comunitatea bibliotecareasca romaneasca.

Unul dintre cel mai bine cotaţi speakeri din lume în domeniul leadershipului, Jim Bagnola (67 de ani), susţine că oamenii nu părăsesc companiile, ci îşi părăsesc şefii, dar şi că un manager prost îl poate poate băga pe angajat în spital. Italianul se simte legat de România, unde ţine cursuri de 16 ani şi unde a fost naş de botez de 3 ori.

„Un lider conduce oameni şi manageriază lucruri - bugete, programe. Repet: manageriază lucruri“, le-a spus Jim Bagnola, un faimos şi apreciat speaker în domeniul leadershipului mondial, managerilor ardeleni veniţi să caute soluţii eficiente ca să-şi sporească afacerea. Acesta a oferit trainiguri reprezentanţilor NASA, NATO, Siemens, Motorola, Shell Oil Company, Serviciile Secrete ale SUA, Departamentul Forţelor Aeriene, Hotelurile Marriott. Jim Bagnola a acordat un interviu cotidianului „Adevărul“ în care a vorbit despre cele acele lucruri pe care un bun manager ar fi bine să le pună în practică ca să aibă o afacere de succes, dar şi despre fantoma comunistă care încă bântuie comunicarea dintre angajaţii şi managerii români.
in foto: Jim Bagnola la trainingul din Cluj, 29 martie  FOTO GreenMind Studio

Articolul integral, la - http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/cum-bun-manager-sfaturile-unui-trainernato-nasa-atunci-pleaca-dintr-o-companie-cele-mai-multe-pleaca-cauza-sefului-1_56fbe03a5ab6550cb86503cf/index.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu